Home » News » Call Erasmus+ Youth Exchange a Miłków Karpacz, Polonia – 09/10- 17/10- 2022

Call Erasmus+ Youth Exchange a Miłków Karpacz, Polonia – 09/10- 17/10- 2022

Nuova opportunità di partecipazione in un progetto Erasmus+ con Beyond Borders: Youth Exchange Ecology our future”

Posti disponibili per: 4 partecipanti (18-30);

Dove: Miłków Karpacz, Polonia;

Date: dal 09 ottobre 17 ottobre 2022;

„Kolorowe Sny”, the youth organization from Poland that was set up in 2019, invites you to join us in the youth exchange ”Ecology our future”, 09th is arrival day and 17th is departure day. The project will be hosted in Miłków. It’s a beautiful village near Karpacz city. The activity is funded by Erasmus+ Programme.
    Main Goals:
    – acquire new knowledge in the field of ecology by the participants;
    – acquire new knowledge how the topic of ecology is perceived by people from other
    countries;
    – acquire new knowledge about air pollution, melting glaciers and global warming, water
    pollution, tree felling;
    – acquire new knowledge about solutions that have been implemented to prevent
    environment pollution and what else we can do;
    – acquire new knowledge about lack of proper consumer awareness improve our language skills;
    – acquire new knowledge about the cultures of other countries in the field, history,
    tradition and cuisine;

Paesi partecipanti: Polonia, Italia, Romania, Macedonia, Estonia;

Requisiti: Aver raggiunto la maggiore età, essere interessati alle tematiche del progetto.

Lingua del progetto: Inglese (si richiede un livello intermedio-alto). Non sono richieste certificazioni linguistiche.

Condizioni economiche: Vitto e alloggio coperti al 100% dall’organizzazione ospitante. Il costo dei biglietti di viaggio sarà rimborsato da parte dell’organizzazione ospitante fino ad un massimo di 275€ a persona. (Le eventuali eccedenze sono a carico del partecipante).

Maggiori info sui rimborsi: https://www.associazionebeyondborders.it/rimborsi-modalita-di-partecipazione/

Quota di partecipazione al progetto: 40€, previsti come contributo di partecipazione (valido per l’anno 2022).

Le selezioni sono terminate!

i prega di inviare l’application solo in caso di reale interesse e in corrispondenza con i requisiti precedentemente descritti.