Home » News » Call Erasmus+ Training Course a Czestochowa, Polonia – 13/05 – 19/05 – 2024

Call Erasmus+ Training Course a Czestochowa, Polonia – 13/05 – 19/05 – 2024

Nuova opportunità di partecipazione in un progetto Erasmus+ con Beyond Borders: Training Course “Information and constructive dialogue and mental health and wellbeing of young people” all’interno del progetto “European Youth Voices”

Posti disponibili per: 2 partecipanti (18+);

Dove: Czestochowa, Polonia;

Date: dal 13 Maggio al 19 Maggio 2024;

The project “European Youth Voices” focuses on mainstreaming youth policies on national and European level though development of comparative analysis and set of recommendations for bringing EU Youth Strategy 2019-2027 on national levels while also creating international network of young people, youth workers, activists and other relevant stakeholders who will contribute to more opportunities and initiatives for achievement of defined 11 European Youth Goals. (Per maggiori informazioni sul progetto clicca sul seguente link: https://www.associazionebeyondborders.it/european-youth-voices/)

About the Training Course:
    The Training Course will be organized for young people from 5 participating countries to educate them on through non-formal methods about this thematic area of “Information and constructive dialogue and mental health and wellbeing of young people”. Main segments of the Training Course are:
    – EU Youth Strategy and Youth Goals in relation to information and constructive dialogue and mental health and wellbeing of young people;
    – Thematic workshops on the topic of information and constructive dialogue and mental health and wellbeing of young people;
    – Lectures on mental health and wellbeing;

Lingua del progetto: Inglese (si richiede un livello intermedio-alto). Non sono richieste certificazioni linguistiche.

Maggiori info sui rimborsi: https://www.associazionebeyondborders.it/rimborsi-modalita-di-partecipazione/

Donazione: in caso di risposta positiva, per rendere effettiva la partecipazione, ti verrà chiesta una donazione per Membership per Beyond Borders del valore di 40 Euro. La valenza della donazione è ANNUALE. Ciò significa che se parteciperai ad altri progetti di mobilità giovanile (Scambi e Corsi di Formazione Erasmus+) tramite la nostra associazione nel 2024, non dovrai pagarla nuovamente.
    (“Perchè devo versare una donazione per Beyond Borders?” Perché Beyond Borders è una associazione no profit, giovane ed indipendente, in crescita e che si muove grazie a piccoli mezzi, contributi e volontariato, una realtà che opera per i giovani con l’obiettivo della diffusione di una cultura europea oltre i confini!).

Clicca al seguente link per candidarti: https://forms.gle/uNqGW8dPG434KEecA
    Scadenza candidature: il prima possibile!