Home » News » Call Erasmus+ Youth Exhcnage a İskenderun, Hatay, Turchia – 27/09 – 06/10- 2022

Call Erasmus+ Youth Exhcnage a İskenderun, Hatay, Turchia – 27/09 – 06/10- 2022

Nuova opportunità di partecipazione in un progetto Erasmus+ con Beyond Borders: Youth Exchange “LOGIN BACK TO LIFE”

Posti disponibili per: 4 partecipanti (18-30) + 1 Group Leader (18+);

Dove: a İskenderun, Hatay, Turchia;

Date: dal 27 settembre al 6 ottobre 2022;

The purpose of the project is creating awareness about effect of the technology on the future generations. This project has been created in order participants to learn and share the consequences of

misusage of technology. Is it a danger or a value?

We will try to find answers of *What’s social media and gaming addiction? *How much addicted we are? *Is e-sport a sport? *What’s future jobs which we cannot study at the school? *New language emerging as technology develops. *How we can think global and act local to aware more

people.

We will also have meeting activities, ice breaking games before every activity , cultural nights which will lead us to be aware about our culture and we will learn about European values. Our project will be placed in the center of many civilizations, the city of different cultures, Hatay-Turkey.

Paesi partecipanti: Turchia, Danimarca, Lettonia, Ungheria, Ucraina, Armenia and Italia.

Lingua del progetto: Inglese (si richiede un livello base-intermedio). Non sono richieste certificazioni linguistiche.

Condizioni economiche: Vitto e alloggio coperti al 100% dall’organizzazione ospitante. Il costo dei biglietti di viaggio sarà rimborsato da parte dell’organizzazione ospitante fino ad un massimo di 275€ a persona. (Le eventuali eccedenze sono a carico del partecipante).

Maggiori info sui rimborsi:http://associazionebeyondborders.blogspot.it/2016/06/frequently-asked-questions-rimborsi.html

Quota di partecipazione al progetto: 40€, previsti come contributo di partecipazione (valido per l’anno 2022).

Le selezioni sono terminate!